onsdag, april 05, 2006

Less

*plutar med underläppen* Hmmm, ni vet vad jag är less på om ni har läst min blogg de senaste dagarna.... Yepps, det är den eviga snön som vägrar att sluta falla här...

Och när man går och är less på en sak så här så smittar det liksom av sig på allt annat också. Inget är roligt och allt blir dystert. Jag försöker verkligen att hålla humöret uppe - men det är inte lätt en sån här gång när vädret inte blir bra någon gång. Sen gör det ju inte saken bättre att man har ont och så heller...

Men, men - jag säger som jag alltid har sagt... "Livet är hårt - men det är till för att levas" Det är väl det som är charmen med livet, alla dessa motgångar och de enstaka medgångar som man får njuta av!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Här har det tack och lov börjat lätta REJÄLT på snötäcket. I skogen finns den bara kvar som fläckar men andra ställen är fortfarande nästan helt vita. Det börjar KÄNNAS att det går åt rätt håll, om än långsamt.