torsdag, november 08, 2007

Torsdag och snart är det helg...

Ja den här dagen bara rusade iväg den. *S* Men det brukar ju vara så när man har fullt upp att göra. Fick vara helt själv en stund på jobbet idag innan alla ungarna i privatstallet började komma instormande, och det var såååå lugnt och skönt den stunden...

Ikväll blir det som vanligt lugnt och fridfullt här hemma. Älsklingen har fått hem sitt nya dataspel, Call Of Duty 4 idag så han sitter klistrad vid det nu då. *ler* Själv så ska jag kika lite på tv och pyssla lite här vid datorn. Ska bl a leta ett vintertäcke/regntäcke till herr häst för det han har verkar ha krympt sedan förra vintern... Mysko fenomen det där! *S*

I morgon ska jag till stallet kl 9 för då ska det komma en person som ska prata med en av de hästar vi "lånar". Det verkar vara intressant så det kan jag inte missa! Sedan ska jag jobba 11-15 i morgon eftersom E i stallet behövde sluta kl 11 och våra praktikanter får inte vara där ensamma utan handledare på plats. Men det är bara bra för min del, för då får jag ju tidig helg!

Kommer åter i morgon em - kramelikram

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: