lördag, november 10, 2007

Vintern försvann...

... lika fort som den kom! *suckar* Istället för mer efterlängtad snö så öste det ner regn här hos oss under natten till fredagen. Det var som om alla fördämningar brustit på en gång, men allt kom enbart i smält form. *suckar igen*
Idag vaknade vi till ett strålande väder och -7,5 grader på termometern. Nu har den stigit till -4,8 och det är inte ett moln på himlen. Det verkar alltså bli en härlig dag!

Gårdagen var intensiv och jag hann aldrig skriva något här i bloggen. Jag var på stallet från strax före 9 på morgonen och åkte därifrån först på eftermiddagen. När jag kom hem så var jag och handlade lite, åt middag och sedan satte jag mig ner och bara kopplade av. Älsklingen jobbade hela dagen igår så han kom inte hem förrän vid 21-tiden.

Han jobbar idag med, men kommer troligen hem redan nu i eftermiddag. Då ska vi åka och handla lite eftersom det börjat eka i kylen och kanske hinner vi lägga om till vinterdäck på vår andra bil också. Det är den som jag åker omkring i till vardags och jag har tröttnat på att halka omkring på sommardäck nu. *S*

Kommer åter senare idag - kram

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: