torsdag, november 01, 2007

Torsdags-surr

Idag är det ledig dag och det ska jag verkligen unna mig. Lite småstök här hemma som ska fixas, men sedan ska jag bara njuta och ta det lugnt. Jo förresten, jag måste åka och handla lite matvaror också idag, men det är avkoppling för mig det med. *S*

Sitter och funderar på om jag ska lyxa till det lite idag och kila iväg på någon av blomsteraffärerna och köpa mig en fin blomma kanske... Skulle väl ha något halloween-aktigt här hemma kanske.
Iofs så ska vi vara borta i helgen. Älsklingen ska ju köra en bussresa ner till Globen och Starlight Express och jag får följa med på den utan kostnad!!! Vi ska bo på hotell, äta en smarrig 2-rättersmiddag och se denna underbara musikal och det tackar man ju inte nej till - tvärtom!

Kommer åter - kram

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: